Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /usr/home/patryk/domains/dgfoto.net/public_html/forum/includes/utf/utf_tools.php on line 1804 DGFoto - Dolnośląska Grupa Fotograficzna • hej ;] : Powitania

hej ;]

Przywitaj się ;)

hej ;]

Postprzez matik » 2010-08-20, 18:58

nawet nie wiecie jak sie ciesze ze znalazlem ta grupe :D jestem Mateusz, lat 23, student informatyki na pwr, czesc ! ;] fotografia zajmuje sie amatorsko od ponad dwoch lat, chociaz zabieralem sie do tego o wiele dluzej. Fotografuje wszystko co w momencie zobaczenia spowoduje ze w glowie zadzowni mi dzwoneczek, heh. Interesuja mnie szczegolnie krajobrazy, zdjecia nocne w tym takie o dlugich (a nawet bardzo) czasach ekspozycji. Czasem widze tez rozne kształty i kolory ktore nie maja wiekszego sensu lecz po porstu mi sie podobaja. NIe pogardze tez portretami. Na poczatku pstrykalem na Nikonie d40 z kitowa puszka i 35mm 1.8, ale w pewnym momencie zaczalem zauwazac (np podczas przegladania flickra) ze niektore zdjecia czyms wyrozniaja sie od innych, niby to kolory, niby to ziarno, do tej pory nie wiem, wiem tylko ze to byly zdjecia robione na filmie. Od tego tez momentu sam przerzucilem sie na to piekne medium. Najbardziej lubie reale 100 i ektar 100 czy to 135 czy 120. Uzywam nikona f80+mb-15 oraz fe10. Staram sie uzywac jak najczesciej 50ki 1.8 ale mam tez 24-50 3.3-4.5, glownie dla tej 24ki. Od czasu do czasu wyciagne tez pinhola 6x6, a coraz czesciej zaczynam uzywac smeny 8m ;]. Chcialbym tez kiedys dostac w swoje lapy lomo LC-A, jakas holge, kiev'a 88 itd .... ;]
Chetnie wybiore sie na kazda wyprawe foto, plener, spacer, wycieczke czy inny wyjazd, byle bym nie był jej jedynym uczestnikiem ;]
Pozdrawiam !
matik
Foto oglądacz

Re: hej ;]

Postprzez Patryk » 2010-08-21, 13:13

Kieva 88?
Mam takiego na zbyciu za 699zł (czyt potrzebuję pieniędzy, a że nie mam ciemni/skanera do średniego to kiev idzie na odstrzał)